Շատերս կամքի ուժը տեսնում և մեզ համար բացահայտում ենք միայն այն ժամանակ, երբ մենք ինչ-որ բան անում ենք մեզ համար: Օրինակ՝ «Ես ուզում եմ մարզվել», «Ես ուզում եմ նիհարել», «Ես ուզում եմ քիչ քաղցր ուտել», «Ես ուզում եմ սովորել», «Ես ուզում եմ համացանցում քիչ ժամանակ անցկացնել», և այլն, և այլն: Այս և նմանատիպ այլ դեպքերում կամքի ուժ դրսևորել պետք է, և դրանում ոչ մի կասկած չկա: Բայց դա ավելի հեշտ է. չէ՞ որ դա մի բան է, որ մենք անում ենք մեզ համար: Օրինակ, նիհարում ենք գեղեցիկ մարմին ունենալու համար, առողջ ենք սնվում առողջ լինելու և լավ ինքնազգացողություն ունենալու համար, նույն պատճառով էլ զբաղվում ենք սպորտով, ավելի շատ ժամանակ ունենալու համար կարգավորում ենք մի շարք սովորություններ:

Սակայն կամքի ուժի խոշորագույն դրսևորումները լինում են այն ժամանակ, երբ մենք ինչ-որ բան անում ենք ուրիշների համար: Օրինակ՝ համբերատար հոգ ենք տանում հիվանդի մասին, ամեն օր դասի ենք գնում և դասավանդում բարձր տրամադրությամբ, չենք հայհոյում «նյարդայնացնող» վարորդներին, լսում ենք հարևան տատիկի «ձանձրալի» պատմությունները: Կամքի ուժի խոշորագույն դրսևորումները նույնիսկ կապված չեն ֆիզիկական դրսևորումների հետ՝ ուտել, զբաղվել, անել… Կամքի ուժի խոշորագույն դրսևորումները կապված են զգացմունքները ղեկավարելու հետ:

Հոգ տանել

Օրինակ՝

1. Այնպես անել, որ քեզ հետ դժվարին ճանապարհ անցնող մարդը չզգա ճանապարհի դժվարությունը (ղեկավարել բողոքելու, տրտնջալու, անհանգստությունը փոխանցելու ցանկությունը),
2. Երեխայի հետ համբերատար խաղալ, երբ «մեծահասակ ուղեղդ» ասում է՝ «մեծական» գործերով զբաղվիր (ղեկավարել սեփական հետաքրքրությունները բավարարելու ցանկությունը),
3. Լսել, երբ շատ ես ուզում խոսել (ղեկավարել սեփական անձի կարևորությունը ընդգծելու ցանկությունը),
4. Ժպտալ, երբ տխուր ես (ղեկավարել դիմացինին սեփական վատ տրամադրությունը փոխանցելու ցանկությունը),
5. Օգնել, երբ ինքդ էլ օգնության կարիք ունես (ղեկավարել սեփական խնդիրները բարձրաձայնելու ցանկությունը):

Կամքի ուժի խոշորագույն դրսևորումները լինում են այն ժամանակ, երբ պետք է քեզ զսպես, համբերատար լինես, հանդուրժող լինես: Կամքի ուժի խոշորագույն դրսևորումները լինում են այն ժամանակ, երբ պետք է չքանդես, չվնասես, չաղտոտես: Կամքի ուժի խոշորագույն դրսևորումները լինում են այն ժամանակ, երբ պետք է ինչ-որ ժամանակ քեզ «զոհաբերես» (սեփական ժամանակը, հանգստությունը)՝ հանուն մեկ այլ մարդու՝ իրեն ավելի լավ զգալու (միշտ դա պետք չէ և հնարավոր էլ չէ, բալանսը պետք է պահել): Կամքի ուժի խոշորագույն դրսևորումները լինում են այն ժամանակ, երբ պետք է զոհաբերես սեփական հարմարությունը՝ ուրիշներին անհարմարություն չպատճառելու համար:

Սրանք են կամքի ուժի խոշորագույն դրսևորումները, այլապես մարզասրահում մարզվելու համար մոտիվացիոն պատճառներ կարելի է շատ գտնել, իսկ խոչընդոտներն էլ՝ շատ չեն: Եվ վերջում հիշեցնեմ միայն, որ կամքի ուժը սեփական ցանկությունների հանդեպ բռնանալը չէ. դա գիտակցության և համառության համադրությունն է:

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ: